Książki PDF za darmo

Darmowe ebooki do pobrania Docer Doci Pdf - X

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie – Sweigart Albert

Nie poprzestawaj na graniu – zacznij pisać własne gry!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

  • Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
  • Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
  • Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
  • Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
  • Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
  • Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
  • Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Tytuł:
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Autor:

Sweigart Albert

Tłumaczenie:
Sikorski Witold, Baranowski Maciej
Wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Język wydania:
polski
Język oryginału:
angielski
Liczba stron:
400
Numer wydania:
I
Data premiery:
2017-05-08
Rok wydania:
2017
Forma:
książka
Wymiary produktu [mm]:
224 x 22 x 166
Indeks:
27040768

Pobierz, klikając w dowolną reklamę na stronie