Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły
Masz czasem wrażenie, że mówisz do swoich pociech, ale te pozostają głuche na Twoje prośby, nakazy i zakazy? Nie potrafisz znaleźć odpowiedzi na to, dlaczego tak się dzieje? Sięgnij po bestsellerowy poradnik dla rodziców pod tytułem „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” autorstwa Adele Faber i Elaine Mazlish. Poznaj praktyczne wskazówki na skuteczne porozumiewanie się z dziećmi.
Bezcenny poradnik dla każdego rodzica
Książka „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” w przystępny dla każdego czytelnika sposób uświadomi Ci, jak zmienić swoje zachowanie, by wpłynąć na przemianę swoich dzieci. Obustronne zrozumienie w relacji rodzic-dziecko jest bardzo ważne. Rozmowa z pociechą to również umiejętność słuchania tego, co ma ona do powiedzenia. Sztuka komunikowania się z dziećmi wcale nie musi być trudna, o czym możesz przekonać się, sięgając po ten poradnik.
Dla kogo przeznaczona jest ta książka?
Jeśli chcesz lepiej zrozumieć swoje dzieci, skłonić je do rozmowy i sprawić, że poczują się otoczone zrozumieniem i miłością, sięgnij po poradnik Faber i Mazlish, który zawiera praktyczne ćwiczenia i jasno rozpisane wskazówki, co możesz zrobić, by dziecko chciało Cię słuchać i do Ciebie mówić.
Nowe wydanie, jakie Ci przedstawiamy, zostało poszerzone o posłowie „Nowe pokolenie”, które napisała Joanna Faber, córka jednej z autorek.
Tytuł: |
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły |
Tytuł oryginalny: |
How to Talk So Kids Will Listen & Listen So Kids Will Talk |
Autor: |
Faber Adele , Mazlish Elaine |
Tłumaczenie: |
Więznowska Mariola |
Wydawnictwo: |
Media Rodzina |
Język wydania: |
polski |
Język oryginału: |
angielski |
Liczba stron: |
431 |
Numer wydania: |
I |
Data premiery: |
2013-02-08 |
Rok wydania: |
2013 |
Forma: |
książka |
Wymiary produktu [mm]: |
212 x 25 x 152 |
Indeks: |
11861430 |
Pobierz, klikając w dowolną reklamę na stronie |
---|